100 flotte bedrifter i utstillingen.
Utstillerne hadde virkelig lagt ned mye godt arbeid i standene sine. Hele verdikjeden var på ulike vis representert.
Det er høyst uvanlig at oppdrettere deltar med egne stands på norske arrangementer, men Salmon Group tok virkelig sats på sine 100 kvadratmeter. Adm. dir. Jan-Olav Langeland deler sine erfaringer: -Vår opplevelse er en utstilling som fremsto som profesjonell, med flotte stands og godt innemiljø. For vår del var det godt med relevante besøk. De som besøkte standen vår har konsumert over 5.000 smaksprøver på laks og ørret. Ja, mange kom tilbake og smakte flere ganger. Vi har hadde gode samtaler, formidlet mye fakta om hvordan moderne havbruk drives i dag, og hvordan vi hver dag jobber for å være litt bedre enn vi var i går.
Sigurd Vik, adm. dir. i AquaNext berømmer også utstillerne: – De er en veldig viktig del av AquaNext. Det var jo noen ekstra morsomme episoder også. Jeg var innom en mindre utstiller som da hadde det tomt på standen. Litt synd det, sa jeg. Dette går så fint, vi ble for noen minutter siden bedt om levere tilbud på fem enheter av produktet vårt! Vi ser også mange områder hvor vi kan løfte utstillingen enda mer. Blant annet har vi lyst til å koble hovedkonferansene og utstillingen enda tettere. Utstillerne er veldig flinke til å gi oss nye innspill og ideer og vi ser uante muligheter til å utvikle dette til et unikt arrangement.